CONTENT OF MATHEMATICS AT 12-YEAR SCHOOL IN THE CONDITIONS OF A COMPETENCE APPROACH
Keywords:
inverse function, function, economic direction, function graph, function value, set of function valuesAbstract
The article discusses the issues of the content of mathematical education of profile education in a 12-year school, in the context of a competence-based approach.
References
Концепция 12-летнего общего среднего образования Республики Казахстан.
Государственные общеобязательные стандарты общего и среднего образования РК. - ЖШФ. «Ронд» баспа тобы, Алматы, 2003 г
Жадрина М.Ж. Образовательный стандарт как основа для реализации компетентности образования в школе // Творческая педагогика. 2006. №1.
Чакликова С.Е. Ключевые компетенции по математике как ожидаемые результаты // Образование. 2005. №4.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Automation and control problems
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.